Face of the Day

Hejsan allihopa! Nu var det ett tag sedan jag skrev, och som vanligt har jag haft fullt upp, suck. Nu vid jultiden har man massor att göra fastän man säger att man ska ta det lugnt. Aja. 
 
Idag har jag varit hos Edvin och bytt julklappar och umgåtts lite med hans släkt! Det har varit hemskt mysigt. Efter ett tåg som var nästintill en timme försenat så fick vi äta julmat och var där hela kvällen! 
 
Just nu sitter jag och kollar på Sweeney Todd på min nya bluray-spelare och ska alldeles strax sova. Planerna för morgondagen är att åka iväg till Växjö då min bror har hockey att göra där, och vi ska springa lite i affärer mitt i all mellandagsrea.
Innan jag drar mig tänkte jag bara visa mitt smink för dagen då jag blev hemskt nöjd! 
 
 
Neutrala ögon är så himla fint, måste jag säga. Och jag använde även en rouge i globlinjen. Kan göra en video och visa någon dag! Använde nämligen två paletter jag fick av en kusin i julklapp, ifrån Viva la Diva. Säg vad ni vill om billigare märken men min ögonskugga har suttit jättebra! Kram
Allmänt | |
Upp