På nytt igen.

Jaha, då var en här igen. I processen till att skriva ett nytt inlägg och en vet knappast vad en gett sig in på... Men det är väl bara att köra.
 
Hade tänkt att starta en sminkblogg. Varför undrar ni? Jo för att det är det jag tycker är kul, helt enkelt! Det är väl ungefär det enda som går runt i huvudet på mig. När jag ska åka någonstans så funderar jag flera dagar innan på hurdant jag ska sminka mig. Har heller ingen som vill lyssna på vad jag har att säga. Om jag hittar något jag ärväldigt exalterad för att köpa, eller sminka på ett annat sätt, etc så bryr sig antagligen ingen, eller så fattar de ingenting. 
 
Så vad ska jag posta här? Tips (av egen erfarenhet), wanties, olika sminkningar och videor. Hoppas ni tittar in igen! 
 
Disclaimer: är absolut inget proffs. Har ingen utbildning i sminkning på något sätt, men det är det här jag brinner för, så tänkte att det bara var att köra! 
| |
Upp