Wanties - Craycray.se

Det finns alltid nya produkter jag vill prova. Det kvittar hur mycket nya saker jag har så finns det alltid något på min wanties-lista! Och här är några utav de!
 
Maybelline's Baby Lips Electro - Oh Orange
Hört sååå mycket bra om dessa, och fastän de finns här i Sverige nu (även i den lilla byhåla jag bor i) så har jag inte testat någon! Och jag vill verkligen kunna gå ur min comfortzone nu under sommaren så varför inte ha ett oranget liksom? Ne men det är det jag är mest sugen på, iallafall!
 
NYX Butter gloss - Apple Strudel
Kan väl säga redan nu att jag hört en massor bra om alla dessa produkter (nästan). Eh aa. Eftersom det här är ett läppglans åt corallfärgade hållet så känns det som att det skulle passa min bleka hy bättre (och dessutom vill jag testa fler corallfärger på läpparna hihi).
Lorac Pro to Go Palette
Aah, säger bara en sak... FÄRGERNA!!!
TheBalm - How 'Bout Them Apples? 
All about them cheeks! Är som sagt så förtjust i rouge! 
Sleek Blush - Rose Gold
Den här rougen ska tydligen vara jättelik Nars blush Orgasm, och är så sugen på att pröva den! Och eftersom det inte finns någon Nars i närheten (och jag inte riktigt har ekonomi för att köpa massor därifrån) så varför inte testa ett liknande för 69 kr?
 
Real Techniques - Core Collection
Ni som är lite inne i youtubevärlden och sminkvärlden, ni har förmodligen hört om dessa! 
 
---------------------------------------------------------------
 
Alla dessa produkter finns inne på Craycray.se, och är inte alls så dyra! När jag fått ekonomi för det så ska jag nog allt klicka hem något där ifrån, hehe! Ha det så bra, hejdå!
Wanties | |
Upp