Dagen


Sådär har det sätt ut de timmarna jag inte legat i sängen. Det är vad man får för att vara ledig ifrån skolan. Oh well, totally worth. 

Tjaaa! Hur har ni det? Jag planerar att sova nu, då jag är hemskt trött av dagens slöande, haha. Har en snarkande mops bredvid mig och är rätt så förväntansfull inför den här veckan då jag knappt har något planerat, ännu mindre inplanerat plugg. Sååå skönt! 

Fredag. Jag kom till skolan, lagom trött, och gjorde ett naturkunskapsprov. Sedan slöade jag igenom resten utav lektionerna (ifall man vill kalla två timmars dans slöande, dvs). Sedan hade vi inställd musikteori så jag for iväg till stan med Karro! Åkte sedan hem, Karro hängde även med mig hem innan livslust. Tycker om henne! 
Vi hade livslustövning för sopranerna en halvtimme innan den vanliga övningen, och sjöng så rösten sprack, måste älska lucialåtar med halsont. Gick hem rätt tidigt och bara mös med familjen i soffan! 

Lördag. Gick upp vid 10 för att dra iväg att fika med några vänner till familjen, och det blev även en spontantripp till ishallen (hockeyfamilj number one). Sedan gick jag hem, tog en liten promenad med mamma och hundarna, och fixade iordning mig eftersom vi skulle till min kusin! Mös med kattungar hela eftermiddagen och övningskörde hem! Spelade även in en video på kvällen. 

Söndag. Chilldag. Sov till tjugo i tolv, åt frukost. La mig igen osv. Har även ätit glass och godis innan jag bestämde mig att det var dags för att plugga igen lite matte! 

Nu ligger jag här och hade tänkt sova. Ha det så bra så länge! Kramis
Allmänt | |
Upp