Hallå

Alltså snacka om att ha fullt upp. Sa innan lovet att jag skulle ta det lugnt och inte göra så mycket, men har planerat saker hela veckan. Sover dock hemskt länge på morgonen, så det är kanske därför inget blir gjort..
 
Sitter nu hemma, har duschat och lyssnar på lite musik. Har inte gjort något idag förutom att ha gosat med mina hundar. Ska iväg om ungefär en halvtimme för att öva inför nästa helg, och sedan efter det ska jag iväg hem till Lo med Frida, så blir det mys! Umgås alldeles för lite med de två nu för tiden. Så det ska bli så mysigt!
 
Såg ju Annabelle i måndags och kan faktiskt rekommendera den. Iallafall för er som tycker om skräck, annars kommer ni förmodligen bara gråta haha. Antar bara det eftersom att den nästan blev förmycket för mig som älskar skräckfilmer. Åt på Spice & Rice innan filmen med Agnes och Elmira och sprang sedan emellan ICA och Hemmakväll för att vela runt emellan vad vi skulle ha med oss in. 
Inatt kunde jag helt okej sova efter filmen, men i måndagskväll var det hemskt! Därav ger jag filmen en 4/5, haha. 
 
Igårkväll var jag i Rydaholm med bönegruppen. Planerna var att jag skulle sova hos Edvin för att åka hem tidigt idag men det slutade med att jag fick skjuts utav Oliwia hem. Gick och la mig på stött och vaknade idag vid tjugo i elva. Sov alltså nästintill 12 timmar..
 
Nu ska jag nog fixa iordning mig lite till innan jag drar iväg! Ha det gött. Kram
Allmänt | |
Upp