I'll throw my arms around you darling, and we'll turn to ashes

Hej på er! Hur är det med er? Med mig är det finfint. 
 
Jag vet att jag haft en heeemsk uppdatering. Har bara varit i skolan, övat med barnmötekompet (vilka är slut för i år), varit på ett awesome ungdomsmöte i Rydaholm, övat med Livslust inför Tyskland (som händer imorgon), kollat på valvakan och ja, typ pluggat? Har inte ett särskilt intressant liv just nu haha. 
Har förövrigt övningskört en liten bit till farmor och farfar (gick bra tills jag skulle bromsa) och även hittat den godaste drickyoghurten någonsin, SOM JAG KAN DRICKA! Ni anar inte lyckan hos en laktosintolerant när det finns sådant. Det var som när mamma kom hem med laktosfri choklad, hihi! 
 
Som jag skrev ovan så ska vi iväg till Tyskland imorgon. Har inte riktigt kunnat njuta utav tanken ännu då jag stressat runt hela veckan, men det blir nog superkul (när en sovit på ett hårt golv efter 12-14timmars bussfärd)! Kommer alltså inte kunna göra en video på ett tag. Får se vad jag hittar på för något! En daily makeup routine kanske? Eller har kanske inte riktigt den tiden på morgonarna, + att det tar 40 minuter för mig host.
 
Det var väl allt jag hade att säga. Borde nog sova strax så jag kan vakna upp någorlunda pigg imorgon! Ha det gött hörni! Ska försöka ta lite bilder! Kramis
 
Selfie #1
Selfie #2
Selfie #3 med en mysmopsMina girls i klassen och jag tatuerade oss hos miljöpartiet 
Vanås önsketräd

Inez gosar med sin favorit-Edvin
Allmänt | |
Upp