Jaha, vad gör jag?

ALLTSÅ, har absolut inte tid eller ork till bloggen nu. Det enda jag gjort i sommar är att jobba, sovit, ätit. Har grillat med mina vänner några få gånger, och ska iväg imorgon! Jobbar fram till skolan börjar, så ska verkligen försöka få lite rutiner på det hela då! Just nu är jag bara så hemskt trött när jag kommer em att det inte skulle vara så roligt för er att kolla på en video när jag gäspar och grejer, haha! 
Har iallafall varit på Bråvalla, Gotland. Lite har jag fått gjort. Har även klippt av mitt hår och fixat undercut! Har umgåtts med min pojkvän mest, och även några vänner! Har druckit mängder med te och lyssnat på massa musik. Det har tillochmed varit sådana dagar då inget smink använts, så I'm sorry. Ska bli förbättring när skolan börjar! Kram på er!
Bråvalla, i väntan på Of Mice & men
Bråvalla, You Me At Six
Bråvalla, Of Mice & Men
Gotland, Blåa lagunen
Gotland, gotländsktte och en söt tehållarthingie
Idag, hemma. Nyklippt, fräknar, gömd undercut och hemskt ögonbryn.

Smink | |
Upp