Youtube tips!!

Youtube är typ det bästa jag vet, det är därifrån jag får all min inspiration! Följer alla möjliga, som stylebloggers, makeupgurus, vloggare, and the list goes on. Så tänkte, varför inte ge lite tips?
 
1. Vill du ha lite roligt för en stund? Kolla då på Yarko Berlinh! 
 
Jag kan sitta och skratta i timmar!!
 
2. Tyler Oakley & Zoella
 
De är två helt olika youtubers egentligen. Tyler gör ofta Q&As och collabrations med andra youtubers, som den här över! Och Zoella gör sminkrelaterade videoer!
 
3. Beautycrush
 
 
Det här är nog min favorit! Hon är så himla underbar, och hon var den som fick mig vilja testa Nars Sheer Glow och MAC Studio Fix fuder!
 
4. Gigi Gorgeous
 
Aaahh, så underbar är hon! Hon har gjort en massor utav operationer och det är så intressant att hänga med igenom operationer osv!
 
5. Myharto
 
Hon gör oftast "My Drunk Kitchen" videor och det är så roligt att kolla på verkligen!
-----------------------------------------------------------------
Kommer göra flera sådana här, för har alldeles för många jag vill dela med mig utav! Ha det bra, hejdå!
Youtube | |
Upp