Senaste


 
Tre bilder från den här veckan. 
 
Har absolut inget att prata om. Har haft rätt mycket att göra i veckan men ändå rätt lite. Det har varit rätt lugnt i skolan men det har börjat komma igen nu, och har haft lite saker i helgen. Var hos en klasskompis i fredags och sov där till lördagen och sedan vidare till Edvins 18-års kalas. Båda var så hemskt mysiga, trevliga och välbehövda. 
 
Idag har jag knappt gjort någonting, bortsett från att ha försökt läsa klart boken jag har i engelska tills imorgon. Var precis ute med hundarna och väntar på att vi ska ha lite adventsmys här. Wow, kan ni tänka er att det är December imorgon? Helt sjukt. Jag funderar på att göra en så kallad vlogmas, för att testa på det här med vloggandet. Hm. Vi får se vad jag känner imorgon! 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på ett avsnitt ifrån Good Mythical Morning och sedan fortsätta läsa. Ha det bra så länge! Kram
Allmänt | |
Upp