Höstlov


Halloweenfest i Torsdags
Fikamys hemma hos Ida innan öppethus i Onsdags
 
ÄNTLIGEN HÖSTLOV. Har haft höstlov i två dagar och det har varit hemskt skönt. När jag hade kommit hem ifrån skolan i fredags så la jag mig och sov i ungefär en halvtimme, och det var så hemst efterlängtat. 
 
Måndagen. Pluggade, som planerat.
Tisdagen. Matteprovet gick galant. Bönegruppen på kvällen var även hemskt mysig.
Onsdag. Fick reda på hur mitt matteprov hade gått, och blev positivt överraskad! Ensambeln på öppethus gick helt okej och fick sedan skjuts hem utav Kotten!
Torsdag. Vi gick och köpte subway innan vi skyndade oss hem till Miira för att stressa på med allt smink och våra utklädnader och kom ca en timme försent till halloweenfesten. Men det var hemskt kul där och ångrar inte att jag bytte program ens en liten sekund! När jag och Miira kom hem till henne blev vi bjudna på mat utav hennes kompis (hur snäll?) och gick och la oss runt 12. Lämnade även in min historiauppgift, woho.
Fredag. Vi sov lite för länge, hehe men det löste sig det med! Gick igenom skoldagen, spelade Zombie på bas och repeterade musikteori. Åkte sedan hem och la mig. Blev väckt av att Edvin kom hem till mig så jag åt och sedan drog vi oss till Livslust! 
 
Har haft en rätt intensiv vecka, och är inte alls van vid det. Men det är rätt gött ändå, för då känner man att man har en anledning till att faktiskt ta det lugnt, hehe.
 
Veckans planer är att åka in till Växjö och träffa några klasskompisar, ha övning med lovsångsbandet, två tandläkarbesök, klipptid, och Göteborg med mamma. Så det finns en del att se fram emot (förutom tandläkarbesöken dårå.)
Nu ska jag gå ner och laga lite mat så jag är ensam hemma. Resten av dagen vet jag inte hur jag ska spendera än. Det får vi se! Kram
Allmänt | |
Upp