Mitt i rusningen, ungefär

Tjaaaa! Hur är det med er? Här är det väl okej.
 
Plugget liksom bara sköljdes över mig helt plötsligt och här sitter jag och panikpluggar till ett matteprov jag har på tisdag. 
Har så mycket planerat denna vecka, så det ska bli så skönt att ta höstlov en vecka, åka iväg med mamma och även bara ta det lugnt! 
 
Veckan framöver då?
 
Måndag. Inget speciellt. Plugga matte så in i bänken, sjunga sångläxan och sova i tid. Kul liv.
Tisdag. MATTEPROV. Även bönegrupp ute i Rydaholm. 
Onsdag. Ha ensambel under öppethus 18-20. Kanske sova borta, kanske sova hemma.
Torsdag. Segaste skoldagen. Repetition utav musikteori inför prov efter höstlovet och sedan häng hemma hos en fin klasskompis med andra goa klasskompisar innan vi far iväg på halloweenfest tillsammans med andra musiker. Gissa om jag kollat in sminktutorials? Ifall du gissade ja så gissade du rätt. Sover även i Växjö denna kväll.
Fredag. Kan sova längre <333 och har Livslust övning. Lucialåtar och jullåtar som står på schemat veckorna framöver. Edvin gör mig sedan sällskap resten av kvällen. Kan även lämna in en historiauppgift om filmen 300.
Lördag. Sovasovasova.
Söndag. Sovasovasova
 
Nu ska jag smaka munkar jag gjorde idag (tog flera timmar, rekommenderar ej) och plugga lite till innan jag går och lägger mig! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram
Allmänt | |
Upp