Serier.

Alltså serier är en stor del utav mitt vardagliga liv, tyvärr..eller något. Jag älskar serier, mest av allt övernaturliga. Det kan dock bli alldeles för mycket, and that me no like. Det finns alltid en gräns liksom. 
Så jag tänkte why not share mina favoritserier? In no particular order.
 
1. American Horror Story
Så svinigt bra (kommer förmodligen, btw säga så om alla.) Serien är uppbyggd på olika sorters "skräckhistorier" och i varje säsong är det en olik de andra. Den fjärde säsongen började precis och mmm I like it. Jag kollade ikapp hela säsongen och den är sååå bra! Säsong 1 (Murder House) utspelades i ett haunted mansion, därav massor utav spöken. Min favorit säsong än så länge är säsong 2, Asylum där allt utspelas i ett psykhem typ. Säsong 3 utspelas i ett häxcoven, alltså en skola för unga häxor. Och säsong 4, Freak Show, utspelas på en cirkus där folk med skador utav olika slag "ställs ut". Jag rekommenderar verkligen.
 
2. Skins
Har sett om den här serien några gånger, och jag får inte nog. Jag tror verkligen att den här serien är en sån som man antingen älskar eller liksom inte vill ha med att göra, haha. Mina vänner som sett hela älskar den också, och vi alla håller med om att de två första generationerna är de bästa. 
Serien är uppbyggd på så sett att en generation ungdomar har 2 säsonger. Det handlar egentligen bara om ett par ungdomar och deras liv. Det är inte alls övernaturligt men såsåsååå bra! (och det ska självklart vara den brittiska, inte amerikanska).
 
3. Supernatural
Probably my fave. Eller inte ens probably, det är min favoritserie of all time. Jag älskar den så himla mycket. Har försökt kolla ikapp sen sommaren (I know, I'm not a professional.) och har nu börjat kolla mer och mer på det igen då säsong 10 precis startat. Det är helt klart förståeligt ifall man inte orkar kolla ikapp så många säsonger med 23 avsnitt i varje, men det är sååå fett värt, you have no idea! Dock så är nog inte det här för dig som inte tycker om övernaturliga grejer, because supernatural it is. Det händer så himla mycket hela tiden och åhh vad jag älskar den! Fäm av fäm. 
 
4. Portkod
You guyssss. Alltså don't get me wrong, älskade säsong 1. Men säsong 2? Really? Vad har de gjort? Jag tycker inte det är så himla bra än så länge.. Jag sitter bara och blir arg på att folk ljuger hit och dit för att få som de vill, och det är inte så jag anser att det är på riktigt. (säger bruden som älskar supernatural). Men jag ska fortsätta ge det en chans, I promise! Det kanske blir bättre längre in i serien, atleast I hope it does.  
Allmänt | |
Upp