Kvällspromenix, pizza & the Book Thief





Halloj!
 
Sitter just nu och kollar på Boktjuven tiillsammans med mamma och hundarna. En sådan bra film! Såg ungefär halva påväg hem ifrån Tyskland, men lyckades visst somna heh. 
Förmiddagen har spenderats i sängen, tills jag tog tag i livet och gick ut för att köpa godis, och sedan plocka ihop i mitt rum lite. Har även städat undan på mitt sminkbord (eller det är så jag vill att det ska verka, iallafall). Har gått några rundor med hundarna idag också, det har varit ett så hemskt skönt väder idag, så friskt men ändå kyligt, älskar hösten. 
 
Har förövrigt spelat in en liten video, och försöker bli sams med iMovie. Går inte riktigt så bra, men det löser sig. Vet typ hur man klipper, haha. Ska försöka göra den klar i veckan, men får se ifall jag hinner. Har lite saker planerat inför nästa vecka nämligen! Men det kan jag nog trycka in någon dag!
Ja, vad mer? Jag fyller år om två veckor. Ska även på ungdomsmöten, plugga, gå i skolan osv. Typ mitt vardagliga liv. Sedan helt plötsligt är det November, då jag ska sjunga på ett ungdomsmöte och iväg på konsert i Stockholm med min pojkvän och hans bror. Det finns alltså en del planerat! 
 
Nu är filmen slut, och jag ska nog gå och lägga mig, eller kolla på någon serie! Vi får se lite. Ni får ha det så bra så länge! Kram
Allmänt | |
Upp