Skola

Hejsan allihopa! 
Hur går det för er i skolan? Hos mig går det bra. Som de flesta vet så har jag gått om en klass, så har börjat ettan igen (estet musik som tidigare sagt). Trivs väldigt bra än så länge! 

Både bra och mindre bra grejer har hänt sen senast. Värnamodagarna är igång (äntligen, längtar så efter Langos), Livslust sätter igång imorgon, (äntligen), hade inspark igår (svinkul), har kommit närmare klasskompisar (yay), har fått min första matteläxa på ca över ett halvår (lite mindre roligt), och även engelskaläxa (som innehåller frågor att svara på, inte så farligt). Ja, ni ser ju. 

Idag är det en heldag med musiker fråb hela skolan som gäller. Är lite smånervös, not gonna lie. Men det blir säkert bra. 

Makeup-wise så har jag satt igång med fullface-makeup igen!!!!! Längtade så mycket haha! Längtade efter min Nars Sheer Glow och MAC concealer tillsammans (för alla säger att de är aå himla bra). Längtade även efter ögonskugga i mängder, rouge, bronzer och inte tala om EYELINER!!!! 

Idag ser jag ut såhär. Get Ready With Me-video? We'll see! Mixade även ihop tre läppstift för att få färgen på läpparna hihi! Kan gå in i mer detalj när jag kommit hem! 

HA EN BRA DAG ALLIHOPA, SÅ SKA JAG FÖRSÖKA MED DETSAMMA! KRAM
Dagens sminkning, Smink | |
Upp