Dagens sminkning

Idag är jag bortbjuden! Blir alltid så glad då jag faktiskt får en anledning till att sminka mig då haha. Det är inget större än ett släktkalas på min pojkvänssida så tänkte att jag inte behöver vara alldeles för dramatisk, så hoppade över ögonskugga (förutom i inreögonvrån och brynbenet!). Har även lite irriterad hy runt ögonen just nu så tänkte att jag låter det vila! 

Använde mig utav min Loreal True Match foundation och den funkar såååå bra än så länge! "Dabbar" in den med min Stipple brush från Elf och la även lite concealer! Blev lite blush och contour på kinderna men inget överdramatiskt! 
Finns nog ingen som kan se så lycklig it som mig med ett par borstar i handen, haha! Min Stipple Brush & Blush Brush är från Elf, och puder borsten från UBU! 
Kletade på mängder med mascara! Loreal Paris Mega Volume Miss Manga först (ääälskar den så mycket!!!) och för att seperera ögonfransarna lite mer så använde jag min They're Real! mascara från Elf. Var inte riktigt så förtjust i den tidigare, men tycker om den himla mycket nu! Tycker dock den fungerar bäst själv, den ger en verkligen en naturliga fransar! La även en riktigt smal eyeliner för att få ögonfransarna att se fylligare ut! Använder just nu Loreal Paris Super Liner och rekommenderar den starkt!

Ha en trevlig dag, hejdå! 
Dagens sminkning | dagens, smink | |
Upp