Wanties - MACCosmetics

Ögonskugga - Mylar
Bara en vanlig shimmrig krämvit färg! Superfint!!!!
 
Löst pigment - Naked
MAC själva förklarar den här som en hudtonad beige med pärlemor, och kan tänka mig att den här skulle bli väldigt fin som en highlight! Särskilt i inre ögonvrån!
 
Läppstift - Russian Red
Borde inte ens börja prata om hur mycket jag älskar mina två MACläppstift! De är så sjukt bra verkligen! Och just den här färgen är det såsåsååå många som pratat om! Ett rött läppstift med blå underton, superfint!
Läppstift - Just a Bite
I like 'em blåröda!! 
 Läppstift - Please Me
Superfin nude-rosa färg!
MAC Pro Longwear Concealer
Borde inte ens börja prata om hur mycket bra jag hört om den här!! Får spara ihop pengar så jag kan köpa den här snart! Är så sugen på att testa!
 
Blush - Peaches
Uhhh, hur fin??
Wanties | |
Upp