Tja ni!

Hej hej! Har alltid så svårt för att veta hur jag ska starta ett inlägg, haha. Hur har eran dag varit? Min har väl inte varit något speciellt. Kör, ensambel, musikteori följt av lunch, idrott och matte. Den drogs igenom lagom snabbt och nu sitter jag här i sängen igen. 
Det enda jag gjort sen jag kom hem har varit att jag bakat en kladdkaka, uh. Kommer ihåg när jag gjorde det varje dag när jag kom hem ifrån skolan. Varför? Ja det är en bra fråga. 
 
Imorgon är det fredag, och jag har en kortisdag. Längtar så mycket. Det enda vi ska göra är att ha sex och samlevnad, som alla ettor får. Sedan ska vi iväg på teater tillsammans med våran svenska lärare och några tvåor. Därefter ska jag äta någonting på stan och sedan åka hem vid ett. Alltså känslan av att sitta på tåget så pass tidigt slår allt. Nästan. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och smaka min kladdkaka, för att sedan återigen lägga mig tidigt. Ha det bra! Kram
Allmänt | |
Upp